kooste sivuista

Etelä-Karjalan liiton verkkosivut uudistuivat

Julkaistu 10.2.2014 15:02 (Päivitetty 10.2.2014 17:02)

Olet saapunut Etelä-Karjalan liiton uudistetuille verkkosivuille.  Sivut löytyvät yhä vanhasta  osoitteesta: www.ekliitto.fi . Samalla kertaa julkaistut englanninkieliset ja venäjänkieliset sivut ovat sisällöltään suppeammat. Kieliversioiden sivut avautuvat oikean yläkulmaan sijoittuvista linkeistä.

Liiton sivut on toteutettu osin entisen graafisen ilmeen pohjalta, mutta sivujen toimintoja ja sisältöä on muokattu uuteen muotoon. Uudistuneiden verkkosivut tavoitteena on palvella entistä paremmin ajankohtaista tietoa etsiviä. Kaikki uusimmat aineistot ja tulevat tapahtumat löytyvät suoraan etusivulta.
Voit etsiä hakemaasi palvelua myös asiasanahakemistosta tai yhteystietosivuilta.

Uutena toimintona sivuilla on kolme blogia:

• Etelä-Karjalan ykkösketju, jota ylläpitävät yhteistyöllä maakuntahallituksen puheenjohtajat Jukka Kopra, Jukka Kärnä ja Ari Berg sekä maakuntavaltuuston puheenjohtaja Ari Torniainen. Joku Ykkösketjun kirjoittajista on kentällä ainakin kerran kuussa. Blogin avaa Jukka Kopran kirjoitus maakunnan kehityssuunnasta.
  • Maakuntajohtaja Matti Viialaisen blogi, ilmestyy niin ikään kerran kuussa. Viialaisen ensimmäinen blogikirjoitus julkaistaan viikolla 7.
  • Etelä-Karjalan Aluekehittäjät, on niin ikään yhteistyöllä ylläpidetty blogi; siinä kirjoittavat Etelä-Karjalan liitossa työskentelevät  aluekehittäjät. Aluekehittäjien blogin avaa Marjo Wallenius kysymällä: ”Olemmeko kaavoihin kangistuneita?”

Liiton verkkosivujen kohderyhmiä ovat maakunnan ja kuntien asiantuntijat ja päättäjät, mutta sivusto palvelee myös tavallista kansalaista, joka tarvitsee tietoa maakunnasta tai sen kehittämistyöstä. Sivuilta löytää mm. Etelä-Karjalaa koskevia tilastotietoja.

Sivujen uusitun ilmeen on toteuttanut  Nitro ID. Teknisen toteutuksen on toteuttanut eKarjala Oy  avoimen lähdekoodin WordPress-pohjalle. Etusivun pääkuvat ovat Etelä-Karjalan liiton suunnittelujohtajan Arto Hämäläisen kuvaamia.

Myös Kaakkois-Suomi – Venäjä  ENPI CBC -ohjelman sivut ovat uudistuneet. Uudet sivut on avattu osoitteessa www.southeastfinrusnpi.fi .
Lisätietoja ENPI-ohjelman sivuista  saa ohjelmatiedotusta hoitavalta Sari Loisalta  (sari.loisa@ekarjala.fi).
Molemmat sivustot oli saatettava uudelle alustalle, sillä kotisivujen entinen sivualusta poistuu kokonaan käytöstä vuoden 2014 aikana.

Lisätietoja: Tiedottaja Ritva-Liisa Pulkkinen, p: 040-5564694

KATSO MYÖS